ПРИВАТНИЙ дитячий сад
нового покоління в Києві

+38 068 992 90 90

+38 093 992 90 90

+38 068 992 90 90

+38 093 992 90 90

Статті

Як розумні і сучасні батьки, ви вже зрозуміли, що діти сучасного світу дуже сильно відрізняються від того часу, в якому росли і виховувалися їхні батьки. У нас з ними різні цінності, різні способи вирішення завдань, різне сприйняття світу в цілому. Тому і підхід до сучасних дітей повинен бути абсолютно іншим. Світ не стоїть на місці, він не чекає поки ми звикнемо до його змін і до його постійного руху, тому – «Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше! »)))

Ось тому, рухаючись в такт з часом, наш Дитячий сад постійно в пошуку нових і потрібних методик розвитку і виховання дітей. Деякі методи, які ще 3 роки тому відмінно підходили для виховання дитини, вже зараз вимагають кардинальних змін. Тому на даному етапі нашого розвитку ми впроваджуємо в саду метод ПРОЕКТІВ.

Що ж таке індивідуальність дитини?

У нашому розумінні – це бачити в дитині спочатку закладений в ній величезний потенціал. Це розуміння того, що кожна дитина має право на розвиток потенціалу. Кожен малюк має отримати можливість розвиватися. Ми вважаємо дітей «носіями знань», тому ми пропонуємо їм поділитися своїми думками та ідеями про все, що вони можуть зустріти або зробити протягом дня. І в цьому нам допоможе метод ПРОЕКТІВ.

Що ж таке ПРОЕКТ?

ПРОЕКТ- це неймовірна діяльність, у якій всі дії наповнені змістом і мають логіку від початку і до кінця, щоб діти могли побачити результати своїх зусиль і старань.

Метод проектів ґрунтується на наступних принципах:

– Діти повинні мати контроль над напрямком їх навчання;

– Діти повинні мати можливість вчитися через свій досвід дотику, руху, слухання і спостереження;

– Діти мають взаємини з іншими дітьми і з матеріальними предметами в цьому світі і тому вони повинні мати можливість досліджувати все це і робити свої висновки;

– Діти повинні мати нескінченні шляхи і можливості заявити про себе.

Дитину ми розглядаємо як активного творця знань, а не як мету навчання. Вони розглядаються як люди, що мають активну роль дослідника, який має можливість вивчати, спостерігати, висувати гіпотезу або питання, обговорювати, уточнювати для кращого розуміння. Для нас дитина – частинка соціуму і акцент робимо на нього відносно інших дітей, сім’ї, вчителів, і спільноти, а не просто на ізольованому від усього дитину. Ми не живемо окремо від усіх, ми є частинкою суспільства і головне в цьому те, ким вона тут себе почуває, наскільки вона тут щаслива, і що їй зробити, щоб жити в гармонії зі світом.

Активна роль провідника/наставника тут віддана вихователю, який намагається полегшити навчання на основі інтересів дитини, ставлячи питання для подальшого розуміння, і активно беручи участь в заходах нарівні з дитиною, замість того, щоб сидіти і спостерігати за навчанням.

Проект – це ситуації з реального життя, де є проблема або питання, є вирішення проблеми і пошук відповіді, є взаємини в колективі, а так само численні можливості для творчого мислення і розвідки. Теми проектів обираються, виходячи з цікавості дитини або проблеми, що турбують як дитину, так і вихователя або батьків. Це може бути випадкова подія, яка потрапило до уваги дітей і вихователів.

Проекти будуються на основі питань і допитливості, кола інтересів дітей і підштовхують їх на подальше вивчення теми. Проекти часто рухатися в несподіваних напрямках в результаті виявлення проблем дітей у процесі роботи. У рамках проектного підходу, дітям дають можливості зробити зв’язок між попередніми і новими знаннями, брати участь увирішенні поставлених завдань. Часто педагог навмисно допускає дітей до помилки, що б вони могли самі розібратися в проблемі, знайти шляхи її вирішення та виходу з ситуації.

Відмінно у нас пройшов один з перших проектів, який описала ДарьяКамінська (текст за посиланням: https://www.facebook.com/dom.mama.house/posts/851590764929257 ). Під час проекту у дітей виникла проблема у відсутності желатину для желе і це спонукало їх шукати далі, думати, аналізувати (де його взяти, як заробити гроші, щоб купити) і знаходити шляхи вирішення (зібрати ягоди з природним вмістом желатину, якщо немає грошей). Цей проект показав, як зі звичайного дитячого бажання з’їсти смачненьке, з’явилося величезнезаняття (а для дітей це була розвага) з природознавства, кулінарії, економіки і т.д. і т.п. В результаті діти не тільки з’їли желе, а й дізналися що таке желатин, звідки він береться і як готується.

А найцікавіше в тому, що таку діяльність можна застосовувати з дітками будь-якого віку. Подивіться наш проект з яблуками (посилання: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.848827511872249.1073742322.457820677639603&type=3 )

Таке навчання не набридне дитині, адже вона є активним учасником процесу і при цьому у неї є вибір в будь-який момент відмовитися від цієї діяльності і почати іншу (і до цього потрібно бути готовим). Основною умовою результативності проекту є свобода вибору в дитини. Вона сама приймає рішення – брати участь у вирішенні питання чи ні.

Умежах цієї діяльності діти шукають і знаходять рішення нетривіальних проблем, запитують, уточнюють, обговорюють ідеї, роблять прогнози, плани проектування або експериментів, збирають і аналізують дані, самостійно приходять до висновків, діляться своїми ідеями та висновками з іншими, ставлять нові питання і створюють аксіоми для подальших дій.

Завдяки такій діяльності дитина вчиться долати труднощі, вирішувати проблеми, вчиться ставити мету, знаходити шляхи її досягнення і досягати її.

>

У дошкільному віці відбувається становлення емоційної сфери дитини, формування емпатії, активно розвиває емоційний інтелект. Діти вчаться відстоювати свої кордони, взаємодіяти з іншими, проявляти емоції і почуття. Заняття з розвитку емоційного банку структурують цей процес, роблять його безпечним і цікавим для дитини.

На заняттях діти розширюють свої уявлення про емоції, проживають  їх через творчість, рух, музику. Дошкільнята навчаються точно оцінювати свої емоційні стани, розуміти причини їх виникнення, опановують способи управління емоціями, формують уявлення про себе як про цілісну особистості.

В іграх створюються міжособистісні межі, з’являється повага до простору іншої людини. Психолог допомагає дітям розвинути соціальну чуйність, здатність розпізнавати почуття і емоції оточуючих, навчає мистецтву вибудовування відносини з іншими, знаходити вихід з конфліктних ситуацій, працювати в команді.

У дітей розвивається оптимізм, ініціативність, віра в свої сили, формується адекватна самооцінка.

У процесі навчання використовуються елементи арт-терапії, казкотерапії, психогімнастики, сюжетно-рольові та комунікативні ігри, танцювальні та театральні етюди.

>
Залиште заявку і ми обов'язково зателефонуємо вам в самий найближчий час







Ваші дані ніколи не будуть передані третім особам

Залиште заявку і ми обов'язково зателефонуємо вам в самий найближчий час







Ваші дані ніколи не будуть передані третім особам

Для того, щоб записатися до нас екскурсію, досить залишити заявку і ми з Вами зв'яжемося в найближчий час









Ваші дані ніколи не будуть передані третім особам